Beachflags skaber opmærksomhed

0

Den virksomhed, jeg arbejder hos, er flittigt ude til både uddannelses- og erhvervsmesser, for det gælder om at hyre de bedste og få de bedste elever ind. Det er også en rigtig god måde at fortælle om, hvor god en arbejdsplads det er, jeg har arbejdet der i 7 år nu og tænker ikke på at skifte arbejde på nogen måde. Vi lokker dem bl.a. hen til os med et gigantisk beachflag, vi har købt hos https://www.trykpriser.dk/.

 

Jeg fik frie hænder

 

Jeg snakkede md min chef om, at der gerne skal lidt mere til for at få folk til at falde i snak med os. Jeg fik frie hænder – indenfor rimelighedens grænser naturligvis, og jeg fik et beløb at lege med, men så blev der også forventet resultater den anden vej. Trykpriser havde leveret et fantastisk produkt på rekordtid, og jeg havde bemærket, at de lavede tryk på stort set alt, så jeg måtte ind og kigge hos dem igen. Jeg besluttede mig til, at forskellig slags slik og tyggegummi med vores navn på, det var vejen frem. Brochurer bliver læst, kuglepenne havner i en skuffe, men slik det bliver spist.

 

Hvad er det bedste slik?

 

Jeg besluttede hurtigt, at i vores tilfælde måtte det være pastilæsker og tyggegummi. Det er ikke noget, der bliver spist i en ombæring, og derfor ville jeg sikre en maksimal eksponering af vores navn og hjemmeside. Ikke mere end det og vores logo skulle der være på, for jeg kan lide at holde det enkelt. Det blev lakridspastiller og minttyggegummi. Hellere spille det sikkert på denne front også, og de gik som varmt brød. Jeg ved godt, at de fleste kommer, fordi de får noget lækkert, der ikke rigtig findes andre steder på sådan en messe, men jeg ved samtidig, at vores navn kommer ud vidt og bredt, og det var formålet. Alle vandt ved den taktik, selv jeg, for der var kun rosende ord fra chefen, der havde munden fuld af lakridser.

Share.

About Author

Comments are closed.