Bannere på messer og i gadebilledet

0

Som virksomhedsejer er det rigtig vigtigt, du forstår at møde kunderne i øjenhøjde. Det går ikke, at du hver eneste dag gemmer dig væk inde på kontoret, hvor du sidder og tager dig af administrative opgaver – nej, sommetider skal du ud i marken og vise flaget. Det giver dig for det første et godt indblik i, hvordan kunderne har det med virksomheden, samt de ting der bliver solgt. Ligeledes giver det dig muligheden for at høre ”face to face”, hvad det er kunderne efterspørger hos din virksomhed. Det er nemlig ikke altid, at de ansatte får det sagt videre, og måske har det en større effekt hos dig, hvis det kommer fra en kunde. Sidst, men ikke mindst så ser kunderne dig, og bare det at en chef engagerer sig i driften betyder meget for de ansatte, men også de potentielle købers forhold til dig og virksomheden. Det er dog ikke kun på messer, hvor du kan skaffe kunder. Ude i gadebilledet kan du reklamere med bannere. Ja, det er godt nok ikke her, hvor du snakker med kunderne, men det er her, hvor du kan lokke dem ind i butikken.

Bannere er den rette vej

Naturligvis er det godt at møde kunderne i butikken, men vil du ud og sælge produktet samt hive flere købere ind i din fold, er det messer, du skal på. Her er der altid utrolig mange købere og potentielle samarbejdspartnere, hvilket betyder, at du kan møde dem alle samt fortælle om, hvorfor dit produkt er så godt. Og sandheden er jo nok den, at ingen kender dit produkt som dig, og derfor er du måske også den bedste sælger. For at skabe opmærksomhed på messer, er det vigtigt, at du får investeret i nogle bannere, der kan virke som blikfang. Der er ingen, som går over til en tom og kedelig stand. Du skal altså gøre lidt aktivt for at lokke folk hen til dig. Bannere er derfor helt oplagte, og har du ikke allerede nogle stykker klar, kan du med fordel smutte forbi trykpriser.dk, hvor de er kendte for en tårnhøj kvalitet til en virkelig favorabel pris.

Skal du ikke promovere dig på messer, kan du gøre det i gadebilledet, da det kan lokke kunder ind i din biks, som du dermed kan snakke med. Her er et stilladsbanner en rigtig god ide, da den fylder meget, og er der noget, kunder bemærker i bybilledet, vil det netop være dette. På den måde kan du hive kunder ind i butikken, som du kan sælge produktet til.

Er du klar til at få flere kunder – så brug bannere i markedsføringen.

 

 

Share.

About Author

Comments are closed.