3 ting at tage højde for, når du bestiller roll-up-systemer

0

Som ejer i en mindre virksomhed har jeg efterhånden erfaret, at det er tilladt at stille krav. Én af de områder, hvor dette gør sig gældende, er eksempelvis, når man bestiller diverse materialer hjem til en messe. Det handler om at gøre det nemt for sig selv, og det handler altså nogen gange også om at springe over, hvor gærdet er lavest. Det er i hvert fald en erfaring, jeg gjorde mig, da jeg for nylig bestilte et roll-up-system hjem. Dem, vi havde, blev hurtigt slidt. Og det var besværligt at bestille nye hjem, fordi vores leverandør var uoverskuelig på hjemmesiden. Men jeg stillede krav til en fremtidig leverandør, fandt én, der levede op til dem, og nu er alt allerede nemmere. Derfor er første – og vigtigste – krav til dit roll-up-system da også, at leverandøren gør det nemt. Vi skiftede til Trykpriser.dk og deres roll-up systemer, som du finder her: https://www.trykpriser.dk/roll-up. Her det simpelt, nemt og overskueligt at bestille det helt rette produkt hjem – fordi de gør det nemt.

 

Alsidighed og kvalitet

Udover en gennemskuelig og overskuelig leverandør, så du undgår at spilde ressourcer og tid på bestilling og research på materialer som roll-up-systemer, så er mine to andre krav alsidighed og kvalitet. Alsidighed kommer ind i billedet, i og med at vores behov ofte ændrer sig. Nogle gang skal vi bruge én form for roll-up system, andre gange er det mere optimalt med andre, bedre, større eller mindre produkter. Så i mine øjne betyder alsidigheden i leverandørens produkter også meget. Sidst, men ikke mindst, så stiller jeg naturligvis også store krav til kvaliteten. Hos trykpriser.dk er de åbne omkring, hvilke materialer der er i højest kvalitet, og hvilke der er billigere og knap så holdbare. Det er i mine øjne guld værd og bør hædres.

Share.

About Author

Comments are closed.